onsdag 27 januari 2010

Onsdag



Nu är det nytt år, ny blogg och nya tag!!!



nu är jag tillbaka och dessutom med en ny blogg som jag hoppas att fler kommer följa! usch här sitter jag o kan inte sova. mår jätte illa o e dålig i magen. har jag åkt på vinterkräksjukan tro? så vettifan om jag ska ringa o säga att jag inte kan jobba idag.. men blir så sura minner då så är därför jag drar mig för att ringa. men jag avvaktar till halv 9 ungefär så får jag se hur jag mår. för har kräkt en gång i natt o varit på toa masssor av ggr.


-Men gud vad chockad jag blir att jag blir sjuk nu så fall när jag ska vara ledig torsdag fredag lördag o söndag. Men som det ser ut just nu har vi inget planerat i helgen alls faktiskt.


jag har försökt mig på att lägga in en ny mall här som jag hittat på nätet men går inte o lägga in den. Har prövat ett par olika men ingen verkar gå. Men är kanske jag som gör fel. Får be Min älskling kolla på de.


-Nu ska jag lägga mig på soffan o försöka vila lite o se om jag kan stå ut o jobba idag eller hur jag gör. e mest rädd så de inte e vinterkräksjukan så jag smittar folket där nere.

Inga kommentarer: