fredag 26 februari 2010

nu e de fredag igen......!!!

jaaaaaaaaaaa nu e det fredag igen o det e dags att korka upp flaskorna hehe..
inte riktigt än men.. just nu tvättar vi o sen ska jag iväg med mamsen till hbg en sväng för lite shopping ja inte för min del e så pank man kan bli suck :(
så nu ska jag strax börja på lite mat så vi hiner äta innan mamsen hämtar mig... vill juh hinna göra vid mig oxå innan jag ska åka så klart... hehe
sen ikväll e de partaj.... oj oj oj man kanske ska ta sig en riktigt bläcka idag var juh ett tag sen nu.. men ska på barndop imorron så vågar juh inte bli bakfull så vi får se hur denna kvällen slutar hehe..
nu ska jag ut i köket o kocka lite i alla fall blir friterade köttfärsrullar med ost o skinka i och pommes o pepparsås till det *mumma*
puss på er

Inga kommentarer: