måndag 6 september 2010

underbart!!

ja då e de måndag ovädret e helt oki lite moln men de gör inget bara det inte regnar så e jag glad..

ja jag har jobbat ihelgen,, vi hade liveband i lördags (the beatstones). Det var riktigt trevligt o allt gick bra. Vi hade jätte mycket folk, så de var fullt ös, folk som dansade å åt å drack o hade trevligt..

så igår var jag ledig o låg på soffan mesta delen av dagen. Och framåt kvällen så städade jag o tvättade lite.. *flitig* haha

idag blir det jobb för hela slanten... ska cykla å lämna diva hos underbara sara om 50 min ungefär. hon e en ängel som ställer upp. Mårten har börjat jobba nu igen så vi får se hur länge han får där om de bara e tillfälligt eller hur de blir..
Men e skönt att han fått jobb igen. Han e på samma ställe som han var på förra sommaren.

Nu är det dags o göra vid sig så man kommer iväg i tid.

ha en bra dag allihopa =)


Inga kommentarer: