måndag 1 november 2010

måndag hela dagen!!!

ja då var denna dagen slut.. har jobbat som vanligt på måndagar.. har varit vinprovning på jobbet idag så har juh jobbat med paulina =)
annars har jag inte gjort så mycket idag.. jag gillar inte o börja 15 egentligen tycker inte jag får gjort något.. men imorgon e jag ledig o då blir det lunch med Paulina i stan (anntagligen basilika) Paulina fyller 20 år imorgon.. så vi ska ner på systemet oxå en sväng så hon får handla sin bag in box som hon tjatat om hahaha..

men nu blir det sängen för min del får sätta kl på 9:30 imorgon så jag kommer upp juh hehe.. tänkt faktiskt höra med min syster om jag får låna min systerdotter oxå en dag när jag e ledig o hitta på något med henne.. =) kanske åka o bada eller hitta på något annat skoj =)

sov gott!!!

Inga kommentarer: