lördag 14 augusti 2010

varje dag är en ny dag, lev den som om den vore den sista!

de e lördag idag o jag e så jävla glad!! haha..
vet ej vad som händer än, men nått ska jag nog allt göra.. blir ringa sandra kronqvist strax <3
sen får jag se om hon e sugen på å göra något. kan juh inte bara sitta o kukelura en lördag juh..

så från jag gick upp i morse tills nu har jag bara suttit i soffan framför laptopen o inte gjort nått vettigt hehe.. jo varit ute med diva i morse när vi vaknade...

så jag känner att lite frisk luft kan verkligen behövas. Jag kan juh alltid fråga sandra om hon vill ta lite nya foto på mig kanske.. om jag orkar göra vid mig o grejja å stå i för sånt idag haha..

jaja jag går in o uppdaterar här sen ikväll eller i natt. vet juh inte när jag e hemma eftersom jag inte vet vad som händer än..

seeee yaa later..

Inga kommentarer: