lördag 14 augusti 2010

what.... vatten ja de fanns det gott om.

de blev ändrade planer idag.. när älsklingen stack upp till röe så stannade jag hemma dör sandra mådde inte riktigt bra idag så hon skulle bara ta det lugnt.

men sen började de ösregna o åska o blixtra *läskigt* när de hade lugnat sig ett tag så hörde jag någon som pratade där nere på gatan.. de var vår granne... då hade vi översvämmning i trappuppgången.. så jag sprang ner snabbt o kollade våra källar utrymme där alla våra saker sto på golvet så klart.. men där var torrt så älsklingen kom hem o hjälpte mig o ändra om där nere så inte lådor o möbler står direkt på golvet...

sen har fan detta skit väder fortsatt. vill knappt veta hur de ser ut i trappan nu. Men sydspol o fastighetsförvaltarna var här nu kl 00 typ.. här var översvämning i ett par hus i vårt område.. dags o kolla över brunnar o sånt kanske.. detta e 2:a gången under dom 4:a år jag bott här..

nu e de dags o krypa ner o sova lite..

sov gott

Inga kommentarer: